A gift!

Publicerad 2008-11-23 18:30:52 i Allmänt,

Jag fick en liten present av min syster och hennes pojkvän som har varit i Granada, Spanien den här veckan. Fick en jättefin sjal. Har ingen duglig kamera att ta kort med så de kanske kommer foto lite senare någon gång. Jag blev glad!
Idag har jag bara suttit vid datorn och tittat på gymnastik, om min tränare inte får starta en SM trupp i vår förening ska jag nog byta förening.. Igen, jag vet. men jag vill verkligen gå i ett lag som tränar i en bra hall med bra förutsättningar och tävla på SM!

That's me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela