Aj, skavsår... och i veckan kamerlös!

Publicerad 2008-11-16 20:39:39 i Allmänt,

Jag har världens ondaste skavsår på min häl jag har fått av mina nya stövlar.. Satte nyss på spritat plåster så det pluserar och svider i hela foten.. Aj aj aj, säger jag bara! Vet inte riktigt vad jag ska ha för skor på mig imorgon, kan ju inte direkt gå med tofflor (?)..
Min syster, hennes pojkvän och deras inneboenden ska till Barcelona (tror jag (?)) den här veckan så då ville hon ha sin kamera. Alltså kommer inte jag att ha någon, om vi inte köper några vettiga batterier till våran digitalkamera som äter batterier. Annars om jag ska fota något får de bli kassa bilder med mobilen..

Aouch, det sviiider!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela