Bilder på min shopping!

Publicerad 2008-11-12 22:33:47 i Allmänt,

Här kommer bilder på det jag shoppat, har inte tagit så exakta bilder utan ni får se sakerna då jag har på mig dom!



Vitt (benvitt) linne 90;- , brun stickad tröja 160;- , Jeans Only 149;- (org.pr. 400;-)
Allt köpt på Vero Moda

Svart stövlar från Din Sko, 499;-

   

Så här ser byxorna ut, fram- och baksida.



Och nu jag fast i mina svart leggings jag också köpte idag på GinaTricot för 99;-.
Min systers vita benvärmare, även hon som är fotograf till detta foto.



Och en sista närbild på mina stövlar! Älskar dom redan, har gått runt i dem hela kvällen!

Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2008-11-13 22:52:12

Skitsnyggt, alltihopa ;), älskar stövlarna och tröjan :D

Postat av: Svar till Natta!

Publicerad 2008-11-14 20:01:05

Tackar så mycket :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela