Dubbelvolt!

Publicerad 2008-11-02 19:32:59 i Bilder,

Japp jag körde dubbelvolt till uppbyggnad idag på träningen, har faktiskt aldrig gjort de förut. Ställde den nästan också, landa huksittandes och flög fram pladask på magen. Men det gick bra! Så jag blev lite glad, de andra som inte kört dubbel lika mycket som jag fick adrenalin kick men det fick inte jag.. Kanske kan få det när jag kör på nedlagsbädd :)
Så träningen gick bra och jag har inte gjort så mycket mer än det bara spelar lite The Sims på morgonen och ätit middag och sutttit vid datorn på kvällen.

Lite bilder jag tog på väg till träningen!


Himlen är oskyldigt blå...




Tågåk..



Utsikten från dörren till gympahallen..



Och lilla jag som sitter och väntar på resten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela