Förlossningskliniken!

Publicerad 2008-11-19 22:56:36 i Allmänt,

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, tittat på förlossningskliniken och ätit chips för att det ska sluta kittlas i halsen, till det druckit bubbelvatten och ätit halstabletter. Jag får inte bli nå sjuk nu, ska ju tävla snart.
Det är ganska spännande att titta på när folk föder barn, varför vet jag inte men man blir så glad när det går bra om det varit tidigare komplikationer eller jobbig födelse. Jag tycker för övrigt att alla sjukhus program är spännande, man lär sig så otroligt mycket och man får se annorlunda och häftiga saker, tex mirakel som inte händer varje dag.

Snart ska jag krypa ner till sängs coh sussa, är ganska trött. Har pluggat en hel del idag, ska plugga ännu mer imorgon..
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela