Förvånansvärt pigg!

Publicerad 2008-11-04 22:40:57 i Allmänt,

Jag har endast sovit 4 timmar inatt ändå är jag inte speciellt trött vilket känns mycket skönt. Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och plugga lite, som vanligt. Kommer aldrig komma ifrån det där ordet plugga, inte än på ett tag.. Men man måste ju göra det man vill ju bli godkänd i skolan såklart!

Jag har fortfarande ont och några knölar i ljumsken men ska ju undersöka saken imorgon då jag ska till den s.k. vårdcentralen. Ska be om recept till Gardasil också (vaccin mot livmoderhalscancer), kan ju vara ganska bra att ta det!

Jag har ingen rolig bild då jag inte burit med mig någon kamera sen i söndags, lite tråkigt. Kanske kan lägga upp en gammal som jag inte lagt upp förut :) Hihi..



Bild från balen i 9:an, så här tjusig var jag då!

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2008-11-06 13:40:55

men gud va fin du är linnea :)



vi måste ta och ses och prata igenom våra danmark planer!

Glöm inte att jag finns här. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela