Fredag kväll!

Publicerad 2008-11-14 20:05:43 i Allmänt,

Det var trögt att gå upp imorse, dagen har varit lugn hade bara två lektioner den sista fick vi gå ifrån det var skönt.
Jag sprang hem en snabbis och lämnade mina skolböcker, sedam åkte jag in till min gammelmormor Margit som bor på söder. Hjälpte henne att handla, dammsuga och damma. Hon fick också sitta och prata av sig en hel del, det behöver gamla människor som bor helt ensamma.
Åkte sedan hem och åt middag med familjen, en av storaystrarna och hennes pojkvän var också här och åt. Till middag idag blev Laxsida m. potatis och lite olika goda såser.

Ikväll ska jag ta de lugnt, fika lite och sitta vid datorn. Kanske slå på någon film eller så.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela