Här är det fullproppat!

Publicerad 2008-11-24 21:35:10 i Bilder,

Alltså jag sitter och försöker att plugga men det hela går åt pipsvängen får ingen ro, det är svårt och det är tråkigt. Men det är prov imorgon så jag måste plugga. Vad ska jag ta mig till ?
Min hjärna är redan fullproppad med information eftersom de ska sätta alla grejjer på samma dagar åh jag blir så arg! Jag orkar inte med skolan längre, längtar till jullovet, sen sportlovet och påsklovet sen till sommarlovet. Sen längtar jag till jag ska ta studenten! Åh det är här ju så tråkigt. Det blir inte lättare när man har den här förkylningen heller...

Massa snö på min tomt!




Så här såg det ut på min tomt idag när jag kom hem från skolan, MASSA SNÖÖ! Jippie! Och det har kommit ännu mera nu. Åh jag älskar snö, hoppas den ligger kvar på min födelsedag 8:e december alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela