Helvetesknä!

Publicerad 2008-11-23 15:17:46 i Allmänt,

Jahapp, andra gången jag gör illa knät efter operationen idag var det värre än förra gången.. Det lixom åkte runt och typ knakade en skvätt. Nu har jag lite ont men ska träna på tisdag igen, jag har ju tävling i helgen den får jag inte missa. They need me!
Så imorgon ska jag ringa min sjukgymnast och fråga om jag får börja gå hos henne igen och så ska jag ringa och beställa tid hos en annan person så jag kan fixa ett nytt och bättre knäskydd som kanske hjälper...
Nu ska jag plugga Psykologi, har prov på de imorgon. Kanske pluggar lite på Akut Sjukvården eftersom det provet är på tisdag.

Ha en fortsatt trevlig söndag!



Snön har kommit och jag är glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela