JAG ÄR VÄRLDSBÄST!

Publicerad 2008-11-18 23:00:58 i Allmänt,

Åh jag är så JÄVLA BRA! Idag körde jag sträckvolt med halvskruv, FÖRSTA gången efter jag gjorde illa mitt knä i samma volt. Men det absolut konstigaste var att jag skruvade och "fel" håll. Alltspå motsatt håll från vad jag gjorde när jag skruvade förut.. Fattade verkligen ingenting när jag hade skruvat, men jag hade verkligen bestämt mig att jag skruva och det gjorde jag! OH MY GOD, kommer hem och bara skriker "VEM ÄR BÄST? JO JAG ÄR BÄST, FAN VAD BRA JAG ÄR!!!". Mamma blev glad för min skull och pappas reaktion var ungefär den här, "Vad är de för något?" och såg ut som ett frågetecken. Haha!

Nu ska jag sova och jag ska drömma om halvskruvar och jag ska le hela natten i sömnen!
Är jag inte lite bra? Gjorde alltså illa mig 28:e januari, började träna för drygt 2 månader sen.. Jag är stolt över mig själv.
I knew I could do it! (Min tränare började nästan gråta för min skull, hihi)

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-11-19 16:36:25

Åh, vad kul :D När va tävlingen? får se om jagkanske kan fölaj emd å kola då också.. Men de va verkligen jättekul att du klarade det!! :D <3

Postat av: Svar till Michelle!

Publicerad 2008-11-19 22:47:14

Jaa :D Tävlingen är inte nu i helgen nästa helg ute på Lidingö. Du kan nog åka med mamma och pappa om du vill ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela