Jag säger upp mig..

Publicerad 2008-11-03 21:36:28 i Allmänt,

Usch jag har träningsvärk i halva delen av kroppen, ont i huvudet, ont i nacken och ont i ljumsken där jag har konstiga knölar (förmodligen svullna lymfar, ska till vårdcentralen på onsdag)..
Jag har läxförhör på onsdag, prov på onsdag och jag har prov på fredag plus att jag ska räknat massa matte, läxförhör på fredag hade jag också.. Sen måste jag göra massa annat, jag orkar inge mer, kom igen det är första veckan efter lovet!

Jag har lust att säga upp mig från allt, men jag har klarat så här mycket förut. Jag klarar det här också, men det är så förbaskat tråkigt och jobbigt. Give me some superpowers please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela