Klockan..

Publicerad 2008-11-27 22:29:44 i Allmänt,

Egentligen skulle jag åka iväg och kolla på min träning idag, men klockan verkade inte riktigt stämma ihop med vad jag tyckte att klockan skulle vara. Jag vet mycket väl när jag skulle åkt men idag tyckte hjärnan att det var en timme senare. Skulle gått hemifrån kvart i 6, kollade på klockan och då var den 18:48! Och tänkte, nu måste jag skynda mig så jag hinner med tåget, kollade på klockan igen och kom på att " Shit, klockan är ju 19:00 om 12 minuter, då börjar ju min träning!".
Så jag beslutade att vara hemma istället!

Ikväll har jag pratat ut med människor och tagit en promenix med min älskade Malin!
Nu ska jag sova!
Puss och kram!




Haha jag ser helt galen ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela