Kylan är här!

Publicerad 2008-11-04 16:28:10 i Allmänt,

Det börjar bli riktigt kallt ute nu, måste verkligen köpa nya skor det funkar inte att gå runt i converse när det är så här kyligt. Måste börja använda vinterjackan lite smått också, och jag måste iväg och shoppa men när ska jag hinna med det egentligen? Jag har ju inte tid, den där förbannade skolan tar ju upp all tid man har helt sjukt.

Ska träna ikväll, vi har nya träningstider nu på tisdagar för min grupp ska träna med den äldsta gruppen så vi tränar mellan 19-21. Kanske lite sent men men, sånt är livet..
Det känns som att ena mitt öga gråter för det rinner typ tårar fast det är inte tårar och de är i bara ena ögat.. Brukar alltid få så på vintern, skumt..

Nu blir det psykologi-plugg!

Kommentarer

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Publicerad 2008-11-04 18:13:27

Tack för att du lämnade ett spår efter dig, blev förstås tvungen att kika in tillbaka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela