Läskigt...

Publicerad 2008-11-01 12:53:22 i Allmänt,

Jag satt och åt frukost för inte så länge sen och så kliar jag mig i ljusken och upptäcker att det gör ont.. Känner efter och då har jag en knöl där som gör ont! Det känns inte så bra, ska vänta tills mamma kommer hem och fråga om hon kanske vet vad det kan vara.. Gaah, creepy! Kanske blir det ett sjukhusbesök idag ?!?!

Well well, jag ska dra fram skolböcker nu iaf. Åker nog inte hem till moster idag och får hjälp med matten.. Det får bli en annan dag tror jag.. Fast hon åker till Kuwait snart tror jag det var men hennes man är också duktig så då kan han hjälpa mig.
Högst upp på listan står Psykologin, sedan Naturkunskap, Rättskunskap och sist Matematik. Får se vad jag hinner får gjort idag! Det är en dag imorgon också, dock har jag träning mitt på dagen så då kan man bara plugga på kvällen och det är lite jobbigt.

Snart är lovet slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela