Min helg!

Publicerad 2008-11-30 19:20:30 i Allmänt,

I fredags var det tjejkväll hemma hos mig. Det var Jag, Michelle, Jessica och lite senare kom även Lina.
Mycket trevligt, jag lagade mat åt tjejerna potatisgratäng och fläskfilé!
Så på kvällen kollade vi på Idol, lyssnade på musik och bara chillade. Dansade lite i våran ensamhet men det var roligt!
På lördagen var det upp tidigt som gällde jag skulle ju träna mina småbarn, sen skynda sig hem sen ner till tåget. Åkte in till gammelmormor och hälsade på henne hon fick en After Eight ask av mig och ett grattis kort. Va där bara en timme sen åkte jag ut till Lidingö där mitt lag skulle tävla.
Det gick inte så bra, hehe, enligt mamma så var det bara för att jag inte var med!
Efter tävlingen åkte jag och Lina hem till henne och kollade på Stjärnor på is, sen deckade jag i soffan och vi gick och lade oss.

Idag har jag städat hela undervåningen, tvättat en maskin tvätt och varit duktig! Ätit god mat har jag gjort också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela