Önskan,

Publicerad 2008-11-11 16:46:05 i Allmänt,

Det finns så mycket i livet man vill men man stoppas av omgivingingen. Vad skulle hända om man körde sitt eget race? Struntade i alla andra? De som vill hänga på eller vara kompis med en fick vara det, man skulle börja leva efter egna önskingar och tankar om livet. Leva med spontanitet, göra det man behagar.
Det finns så mycket jag vill men jag tror att omgivingen skulle reagera på ett så negativt sätt så jag vet inte om jag skulle orka, eller skulle jag kämpa tills jag fick min vilja igenom?

Man hör hur många andra kämpar emot alla de har i sin närhet, varför skulle inte jag kunna göra det? Jag är stark och vet vad jag vill! Vi får se åt vilket håll vinden blåser.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-11-11 16:59:09

Go Linnéa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela