Prov snart..

Publicerad 2008-11-05 13:27:05 i Allmänt,

Sitter i biblioteket i skolan och väntar på att klockan ska bli 14:00 då jag ska skriva mitt psykologi prov. Sitter här alldeles ensam då alla redan gjort provet, eller de flesta i alla fall. Men jag bröt ihop på provet och lämnade det så gott som oskrivet så jag fick en chans till. Det var mycket snällt av min lärare!
Har kollat igenom papprena lite grann och det känns som att jag kan det mesta, hoppas det går bra på provet. Önska mig lycka till!

Tänk att ett prov spelar så stor roll här i livet, helt stört. Man måste försöka lära sig att det är kolugnt och världen går inte under om man inte får MVG, inte för mig. Jag blur superglad bara jag får VG!

Har ju inga bilder här, bara några stycken i arkivet.. Boring.. Måste ut och fota massa roligt med någon snart. Älskar som sagt att vara med på kort och ta kort på andra. Vill bli modell när jag var lite yngre men jag har absolut inte det utseendet eller den stilen. Så jag är ganska körd :) Men det gör inget, jag har andra mycket bättre mål här i livet.



Vägen är lång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela