Psykologi!

Publicerad 2008-11-18 16:30:27 i Allmänt,

Nu ska jag skriva rent alla psykologi frågor jag har kämpat med både igår och lite idag.. Har ej kunnat besvara alla men dom ska jag fråga om imorgon.
Snart ska jag iväg på träning och jag bara ber till mig själv och allt och alla att träningen ska gå bra och att mitt knä håller.. Gjorde ju illa det lite grann i torsdags så det svullnade upp och lite så, aj aj. Men jag ska kämpa som ett djur och jag ska komma runt i två flickisar, det bara är så. Annars suger jag ut hjärnan ur mitt huvud som stoppar mig från att kasta mig runt.

Men jag ska kämpa gärnet! Det är ju tävling om två och en halv vecka, på Lidingö. Dessutom så är det RM och det är typ 50 lag som tävlar men man tävlar typ inte mot alla på samma gång utan man är indelade i grupper och de bästa i ens grupp går vidare till finalen.

Nu ska jag börja skriva, är så bäst på att börja göra annat som är såå mycket roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela