Servitris ikväll!

Publicerad 2008-11-15 13:31:08 i Allmänt,

Ikväll ska jag vara servitris på Linas föräldrars fest, det ska bli riktigt kul. Så jag ska ha på mig vit skjorta/blus, en svart kjol och förmodligen mina svart stövlar det beror på hur det passar till kjolen.
Imorse har jag varit tränare åt mina barn, de äldsta barnen är så duktiga i alla fall väldigt många av dom! Hur kul som helst.
Ska hoppa in i duschen snart och göra mig iordning, plocka upp alla kläder som ligger slängda på mitt rum måste också bort.

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela