Shopping-dag!

Publicerad 2008-11-12 19:57:12 i Allmänt,

Mitt utvecklingssamtal drog ut på tiden som bara den, satt där i säkert 50 minuter! Och vi hade typ tid i 20 minuter, det var inte det att jag är dålig i skolan tvärtom jag är duktig. Men min lärare älskar att prata! Hade bestämt "träff" med Malin så hon började ju ringa under samtalet också, som tur var hade jag på ljudlöst. Sen fick jag springa och möta upp henne och vi skyndade oss ner till tåget som skulle ta oss till Stockholm City!

När vi väl kommit fram höll jag på att svälta ihjäl då jag av olika skäl ätit väldigt dåligt under dagen så jag gick in på Burger King, 'suck'... Sen gick jag och Malin och kollade på bebiskläder för att fördröja tiden sen skulle hon åka och träna. Då började min shopping.. Jag hittade en stickad tröja, ett linne, ett par jeans, ett par legging och en par stövlar. Bilder kommer senare.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela