Snart är det tävling!

Publicerad 2008-11-20 22:00:31 i Allmänt,

Det gick mycket bra på träningen idag.
Har inte så mycket att säga om dagen alls, har vart på en lektion i skolan som det brukar vara på torsdagar. Sen va ja hemma och sov. Pluggat lite har jag också, måste egentligen plugga lite nu med men jag orkar inte.
Jag har ont i halsen, eller det kittlas i halsen och så känner jag mig lite tjock i halsen. Hoppas det går över snart.

Nästa helg, (alltså inte nu i helgen), så är det tävling igen för min del. Det skulle vara grymt kul om jag klarade av att vara med på sträckt med halv (orkar inte förklara), men ja vet inte riktigt vad jag kommer vara med på. Troligtvis blir det överslag och sträckvolt, möjligtvis volt hjulning på tumbling.. haha massa gymnastik snack som typ ingen fattar men men..

Jag längtar dit, och jag längtar inte till varken nu på måndag eller tisdag då jag har prov båda dagarna.
Snart är det sängdags, Natti Natti!

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-11-21 22:47:30

Jorå, jag förstår :D hahah konstigt nog :P lycka till på proven <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela