Spöken i huset!

Publicerad 2008-11-08 14:10:42 i Allmänt,

Oh yes it's true. Det spökar i mitt hus. Jag själv har inte varit med om det men mina systrar har det.
En av händelserna hände igår, min syster har en spegel som står lutad mot väggen på en byrå. Mathilda sitter på sängen och tittar på tv och hennes kompis sitter ute i hallen vid datorn. Precis när Mathlida ska resa sig upp ramlar spegeln rakt ut och ner på golvet. Det var ungeär som att det var någon som hade puttat på spegeln bakifrån, de blev jätterädda och sprang hem till Mathildas kompis. Så Mathilda fick sova bredvid mig inatt.

Min andra syster låg en gång och sov (detta hände för ganska länge sedan), hon vaknar av att någon står i dörren och frågar vad Mathilda vill. Det var inte Mathilda, hon ser då att det är en liten pojke som har slitna kläder som skulle kunna vara från 1700/1800-talet.. Sen försvann han..

Spooky house!



Så här såg spegeln ut efter fallet...

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-11-08 16:41:27

Tror du jag skulle våga sova hos dig nu? :O

Postat av: Lollo

Publicerad 2008-11-13 07:02:21

WTF!!! Min spegel!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela