The Sims!

Publicerad 2008-11-02 00:06:38 i Allmänt,

Haha jag har blivit total beroende av The Sims 1, det allra första The Sims som kom ut på marknaden för det är det ända vi har här hemma. Bara gamla spel, hehe.. Vill ha The Sims 2, det är otroligt roligt!
Jag kommer ju sitta här hela natten.. Jag har inget speciellt att skriva har chillat, pluggat och färgat lillasyster hår idag. Sov länge hoppade över power-walken med Malin.. Ska ju träna imorgon ;)

God Natt på er, men jag kommer nog stanna uppe ett tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela