Tvätta tvätt!

Publicerad 2008-11-12 11:53:09 i Allmänt,

Idag var det en tidig dag i skolan och väldigt lugn dag, mycket skönt!
Nu ska jag stoppa in en hel hög med tvätt i tvättmaskinen, skönt att man slipper tvätta fär hand. Haha!
Kanske ska vara duktig och lite hemmfru och ta rätt på all tvätt som är torr, vika stryka och ta rätt på underkläder.. para ihop strumpor är nog det värsta..

Men klockan ett ska jag gå tillbaka till skolan för då ska jag ha utvecklingssamtal med min mentor, mamma ska också förlja med eftersom jag inte är myndig och inte får gå på mina utvecklingssamtal själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela