Vad är det här för något egentligen?

Publicerad 2008-11-22 17:40:56 i Allmänt,

Jag är alldeles slutkörd. Har suttit och pluggat nästan hela tiden sen jag kom hem från träningen med mina barn. Och det är inte kul, prov på måndag och tisdag. Seriöst hela helgen är ju förstörd!
Igår hade jag iaf en jättetrevlig kväll med min Lina, vi gjorde hembakad pizza till middag, MUMS! Sen kollade vi på Idol. Så himla dåligt att Anna åkte ut, hon var ju en av dom bästa som var kvar nästa vecka kan väl svenska folket skicka ut Johan!

Jag börjar tröttna på skolan, efter den här terminen har jag haft HELA 13 PROV! Helt stört enligt min mening.
Nu ska vi börja med mat här i huset, på dagens meny står det Tacos!

Kommentarer

Postat av: tina

Publicerad 2008-11-23 02:50:32

haha inte vara dum mot johan :) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela