2 månader kvar!

Publicerad 2008-10-08 18:05:54 i Allmänt,

Woho, nu är det bara 2 månader kvar tills jag fyller år! 17 år blir man då!
Dagen har varit chill, massa tåg-åk, stan sjukgymnastiken etc.. Som vanligt :) Haha
Har inte så mycket att skriva, det går mycket bra på sjukgymnastiken håller på och tränar upp min baksida lår.
Ska nog träffa Malin en snabbis nu innan hon ska till ungdomsgruppen, även fast jag träffade henne igår.. Men måste snacka, ännu mera!

Någon som har nå bra tips på fin halsduk, mössa och vantar som är samma färg/kollektion eller vad man nu ska säga? Något som passar bra till mig och min svarta jacka.. Även min vinterjacka.. Så helst grått, svart eller blått typ.. Vitt passar jag inte så bra i..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela