Biokväll!

Publicerad 2008-10-27 18:54:08 i Bilder,

Igår var jag och Malin på bio och vi såg på STEP BROTHERS! Den var jätterolig, skrattade en hel dessutom var man ju redan på ett sjuhelsikes skratthumör innan. Snacka om att få magrutor av skratt!
Innan bion gick vi en liten promenad i staden, det var mysigt.

Here's som pictures!


              
Min outfit, Malin

                    
Vi posar hett i staden

       
Stockholm at night



Linnéa och Malin!

Tack för en helt underbar kväll Malin! <3

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-10-27 23:39:11

Tack själv älskling! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela