Dagens händelser och God Natt!

Publicerad 2008-10-12 23:08:59 i Allmänt,

Japp, fullskpäckad dag var det må jag lova! Men allt har gått i lagom tempo, that's nice.
Det började med en vända ner till Eklid för att hälsa på Ronja och Joppe, Robin va inte där (tror han var kvar i Danmark(?)) självklart hälsde jag på Lina och Steph också! Jag och Ronja gick dock därifrån för att tränaren är knäpp och satt bara och blängde på oss. Jag skulle ju iväg till min träning som för övrigt gick bra.

Sen var det bara att dra sig in till Stockholm City, Slussen för att träffa Cissi, Frida och Siri. Vi gick till Tully's Café (tror det hette något sånt). Där fikade vi och satt och snackade massa, mest gymnastik. Eftersom vi alla har det stora instresset gemensamt.
Väntade på centralen med Siri en halvtimme då hon bor i Mariefred, så hon skulle ta snabbtåg. Ville inte att hon skulle sitta själv. Sen åkte jag hem åt Tacos och sen ikväll har det bara varit plugg!

Mysdag, me love it!

Nu är det sängdags för mig, håller på och slocknar framför skärmen så det är nog bäst om jag lägger mig i sängen innan det händer!
GOD NATT OCH SOV GOTT!



.Hade kameran med mig idag, glömde dock bort att fota något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela