Dessa dagar..

Publicerad 2008-10-07 23:33:00 i Allmänt,

Dagarna känns så oerhört långa. Gör massvis av saker, men ändå ingenting. Jag går i skolan, tränar, är tränare, träffar inte så mycket kompisar och dagarna går i ett. Varje dag kämpar jag med läxor och tröttheten ändå lär jag mig aldrig. Psykologiläxan funkar inte alls, förstår inte och jag är trött (?) Vad hände med sömnen, sover inte alls bra om nätterna. Jag lever i nått som bara går runt i samma bana hela tiden, känns som att jag är en klocka...
Träffade Malin idag, det var mys och träningen gick bra. Snart tävling! Slutade tidigare i skolan, fick veta hur det gick på Matte provet, 2 poäng från VG, och så fick jag VG+ på Akut Sjukvården jag gjorde förra veckan. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela