Dubbelträning!

Publicerad 2008-10-14 22:51:58 i Allmänt,

Dagen har varit chill, lite halvseg men trevlig! Sandra är typ bäst, no doubt about it!
Längsta skoldagen avklarad, stress, sen träning.
Där på träningen skulle jag egentligen bara stanna kvar och titta på men jag fick inte bara sitta och titta så jag var med istället. Den träningen gick mycket bättre än min egna, känns bra så jag slapp åka hem onöjd med mig själv.
Blev irriterad på gymnasterna i mitt lag så jag råkade (?) skälla ut dom och skojja inte att de blev lite rädda, haha.. Men men, tystare blev dom och det var huvudsaken. Sen att det gick dåligt för mig ändå är en annan femma!

Hoppas ni haft en trevlig dag, imorgon blir det mer träning och träningsvärk!
Puss och God Natt!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-10-15 20:11:30

Linnéa blir en liten bit skrämmande när hon är irriterad, men jag tycker om henne ändå :)

Postat av: Svar till Tina!

Publicerad 2008-10-15 21:48:19

Vad bra då, ja mig vill man icke vara med när jag är arg..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela