Färgat håret!

Publicerad 2008-10-18 22:04:54 i Allmänt,

Nu har jag färgat håret, även min syster.. Vet inte vad man ska säga att jag fick för färg, typ ljusbrunt/mörkblont/råttfärgat (?). Fråga inte, bild kommer senare.
Min dåliga uppdatering har berott på att jag har knappt varit hemma något alls och har alltså inte haft någon dator i min närhet.
Igår va det skola, hem till gammelmormor och hjälpa henne att städa och handla. Efter det träffade jag Nicole, vi gick till Kungshallen och jag åt för Nicole orkade inte äta, hon var fortfarande mätt efter sin lunch. Sen gick vi till donken och fikade, eller Nicole köpte kaffe, jag köpte muffins, cheesburgare och äppelpaj. Snacka om att jag var hungrig, känner mig som ett svullo. Senare på kvällen gjorde jag inget  speciellt.
Idag har jag tränat mina småbarn, sen åkte jag hem till Michelles pappa där lekte jag med hennes lillebror, tittade på tv och höll i hennes lillasyster Hanna som är 5 veckor gammal. Tog hand om henne hela tiden jag var där, bytte blöja fick henne att sova etc.. Så mysigt med barn, Maria undrade om jag ville ha med henne hem, det ville jag men de gick ju såklart inte, kan ju lixom inte amma :)

Nu ikväll har jag varit i Solna hos syster och hennes pojkvän färgat håret!
Hoppas ni har haft en bra helg hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela