Filmkväll: ARN!

Publicerad 2008-10-12 02:03:22 i Film,

Åkte iväg till Tumba för att träffa Sofia, där var vi ett tag pratade med Sofias kompisar en stund.. Sen bestämde vi oss för att åka hem till mig. På perrongen mötte vi Matte, Sofias bästis som bor på samma gård som mig.
Vi åkte hem till honom och poppade popcorn, drack läsk dom rökte vattenpipa och så kollade vi på filmen Arn, Tempelriddaren. Den var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara.
Nu är jag trött men ändå pigg, ska gå och sova så jag kommer upp imorgon. Fullspäckad dag har man framför sig också. Spännande!



Arn var ganska het!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela