Försov mig..

Publicerad 2008-10-09 12:58:14 i Allmänt,

Jahapp, jag var vaken då jag skulle upp imorse. Trots det försov jag mig, jag råkade somna om. Sen när klockan var 09:28 kommer mamma in "Linnéa, klockan är halv tio ska inte du gå upp nu?". Snacka om att jag fick panik! Jag började ju 09:30 i skolan, så det var bara att slänga sif upp ur sängen ta på sig kläderna man hade igår ta en penna, nycklar och mobil för att sedan skynda sig till skolan. Som tur är bor jag bara drygt 200 meter från skolan, så jag kom kanske bara 6-7 minuter sent.. Så jag missade inte så mycket, men herregud vad trött jag är nu!

Ska ta en vända till skolan snart igen, måste hämta en svenska bok. Har läxa till imorgon!
Det är mycket trist väder ute hos mig, man blir både trött och deprimerad och får absolut ingen ro till att plugga...

Så här är vädret hos mig just nu! 

Så här dystert är vädret hos mig just nu, inge kul alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela