Francais!

Publicerad 2008-10-06 20:53:58 i Allmänt,

Ååh gud vad jag bara älskar franska, NOT!
Haha, det är ruskigt tråkigt, men känner mig duktig för bitarna börjar falla på plats nu och då är det mycket enklare än förut..
Måste läsa Akut Sjukvården snart, det blir nog en sen kväll ikväll med.. Blä, inge bra alls.. Men men sånt är livet, det är bara att bita ihop och ställa sig stadigt på jorden så kommer allt gå bra så småningom!

Kolla in min klass blogg ------>     http://spnollsjuc.blogg.se/
Själv skriver jag inget där, kan ju inte säga att man är poppis i klassen. Haha! Skriver bäst i min egen blogg, då slipper man få massa kritik av dom andra. Här är det inte ens någon som kommenterar något, tråkiga människor är.. Jag är inte heller helbäst på att kommentera men ilbland kan det slinka ur en kommentar lite här och där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela