Gävle i helgen!

Publicerad 2008-10-03 15:14:33 i Bilder,

Hade Matte B prov idag, det gick bättre än jag förväntat mig. Nu är det avklarat det känns skönt!
Om en timme ska pappa skjutsa mig till Södertälje Syd, jag ska bege mig till Gävle på Gymnastikläger! Kul kul!
Så den här helgen kommer jag förmodligen inte att uppdatera någonting alls, men jag återkommer  på söndag förhoppningsvis. Det beror på hur trött jag är då!
Det jag vet vi ska göra ikväll med laget är att vi ska Bowla och äta på McDonalds och typ skaffa oss lite mer laganda. Det ska bli roligt :)

Nu ska jag lägga in massa ny musik på mobilen så jag har något att lyssna på när jag ska plugga, på tågresorna och på kvällarna! Har Naturkunskaps prov på Måndag, Franska prov Tisdag!

Hoppas ni får en underbar helg!

Sandra önskar er en trevlig en trevlig helg!


Sandra du förgyller mina dagar!
Ett gott skratt om dagen förlänger livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela