Going blond!

Publicerad 2008-10-19 11:15:36 i Allmänt,

Nej, jag är inte alls nöjd. Håret ser ut som bara den, skitfult!
Så eftersom att jag inte kan färga håret mer för då kommer det gå av och bara se risigt ut så måste jag tona fram det blonda igen.. Sen när jag blivit blond igen funderar jag på att bli lite smått udda igen.. Eller så förblir jag endast blond.
Färgen jag funderat på är en som heter Golden Flame, en Stargazer färg man kan köpa på Saturn Return (Rave-affär i Gamla Stan).
 


Det är den färgen hon har i luggen, vad säger ni om den? Snyggare än det rosa? Eller ska jag endast börja med att färga underhåret i den färgen?

Men ska satsa på att bli blond innan nästa helg, då jag har tävling och vill gärna se bra ut då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela