Haha, jag är så dålig ibland!

Publicerad 2008-10-05 23:31:58 i Allmänt,

Jag är så dålig, har inte pluggat mycket alls, skulle gå och stänga av datorn sen hade det helt plötsligt gått 1 timme.. Ska ju sova för att kunna gå upp och fortsätta plugga lite imorgon bitti.. Det kommer inte bli mycket sömn inatt, kul!
Har suttit och läst andras bloggar.. Det är spännande, alltid speciella bloggar jag fastnar för också och då syftar jag verkligen INTE på modebloggar. Puh, sånt står jag inte ut med!

Ska väl fortsätta surfa runt, prata klart med Malin på Msn. Hon och jag måste ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela