Hjärnsläpp.nu ?

Publicerad 2008-10-01 16:45:28 i Allmänt,

Alltså när jag kom hem från sjukgymnastiken idag tänkte jag att jag skulle plugga matte eftersom jag har prov på fredag. Det är Matte B jag läser och den sista mattekursen jag kommer läsa. Så nu är det bara att ge gärnet. Problemet var att jag fick helt hjärnsläpp, jag kom inte ihåg hur man räknade. Lite kunde jag men sen helt plötsligt hjärnsläpp så det där med Substitutionsmetoden och Additionsmetoden får vänta tills jag ätit lite mat.
Idag serveras det kyckling, Mums!

Vad ska ni äta för gott idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela