Ingen skola..

Publicerad 2008-10-16 15:50:32 i Allmänt,

Jahapp, idag kommer man till skolan men då är min lärare borta! Och eftersom jag bara har den lektionen på torsdagar var det bara att gå hem igen. Sandra som åkt ända från Södertälje blev less och följde med mig hem så vi pluggade lite sen åkte hon hem..
Jag åkte till Huddinge Sjukhus för att titta på knäskydd.. Fick pröva ett men det var lite litet och den större storleken hade dom inte inne. Dessutom hade den modellen börjat utgå, så någon gång nästa vecka ska jag in till Östermalmstorg där Rehband har sin butik och titta på annat knäskydd. Vill fixa ett nu så jag kan åka till Ollerup.. Kommer göra det ändå men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela