Ingen skola..

Publicerad 2008-10-06 08:45:37 i Bilder,

Idag har jag bara en lektion och på den lektionen har jag prov (Naturkunskap), tyvärr så kan inte jag ett jota och därmed känns det totalt meningslöst att gå. Jag tänker göra provet på en prövning istället så jag i alla fall har chans till G. Så idag ska jag istället sitta hemma och ta det lugnt och plugga till provet jag har imorgon istället, jag bara måste få Godkänt på det.. Sen ska man läsa runt 40 sidor i Akut Sjukvården och svara på massa frågor också, kul! Det här med skolan börjar kännas jobbigt, kan dom sluta ösa över en med läxor ? Helt galet.

En tröttis

(Bild från lägret i helgen!)

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-10-06 15:11:08

Vadå lite småfin bild :) sötis

Postat av: Svar till Tina!

Publicerad 2008-10-06 15:25:15

Tihi tackar sötis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela