Katastrofövning!

Publicerad 2008-10-20 21:28:43 i Allmänt,

Imorgon blir det Katastrofövning för oss som går räddningstjänst, vi ska tilL någonstans långt bort..
Så jag ska ha mycket fula kläder på mig, eftersom vi elever är skademarkörer så kommer dom sminka oss och kanske klippa sönder våra kläder.. Så nu har jag ett par fula gröna byxor och en svart/rosa tröja som är från -85! Haha, inna jag ens var född. Det ska bli kul men jag kommer behöva åka direkt till träningen.. Så jag måste ha med mig pengar så jag kan handla något att äta på vägen dit. Hoppas övningen går hyfsat fort ändå, sista tumbling träning innan tävlingen. Visserligen ska jag inte vara med på nåt varv men ändå, ska fortfarande köra!

Vad ska ni göra för kul imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela