Linnéa is back on track!

Publicerad 2008-10-05 21:40:40 i Bilder,

Yepp, jag är tillbaka. Så gott som, åh jag är så lycklig!
Det var hur kul som helst i helgen, vi har hoppat trampolin, hoppad i kuddgrop, kört massa fristående, trampett och tumbling. Alla mina mål nådde jag inte, dock gjorde jag andra saker så jag är nöjd ändå.
Har kunnat börja köra en del framåt varv, tex volt bendelning hjulning, har kört överslag igen och DUBBELVOLT! Yeay :D
Har även kört riktigt snygga sträckvolter på både trampett och trampolin, roligt roligt! Men skruv skräcken på trampetten kunde jag inte komma över, det var alldeles för jobbigt! Men lyckades skruva på sträckvolt på tumbling iaf, det är jag nöjd över!

BILDER FRÅN LÄGRET I GÄVLE!


En del av laget!
Väntar på tåget som ska ta oss till Gävle!


När vi kom fram käkade de flesta på donken. Sen va det discobowling men kameran var då död. I hallen var det dags att blås upp luftmadrasser ha mysigt, känna på nya hallen alltså hoppa trampolin, hoppa i groparna och se på film. Även pyjamasgympa!
(Hål pilen på bilderna, så ser man text!)

  Jag hoppar på tramplinen    Snygga gänget framför tvn.  
Lite pyjamasgympa är kul! 

Lördag!


Luftmadrasserna fick ligga i en hög på sidan!

För att få plats på friståendegolvet blev det ett berg med luftmadrasser på sidan om!

Här vilar vi från träningen en stund, hungriga var vi så maten tog slut. På kvällen gick vi på en kvälsspromenad till Statoil som låg i närheten. Sen blev det mys på kvällen med massage och mass prat!

Paus!  Pastasalladen var slut efter lunchen!  Laget tog en kvällspromenad!  Till Statoil!  Kvällsmys

Söndag!
Sista dagen.

 
Söndag

Det kördes dubbelvolter, skruvar, överslag, saltosar och allt möjligt! Det blir man trött av! Sen var det dags för hemfärd och för att överleva tågresan hem så gick vi in på Pressbyrån, där är det dyrt!

Upp och ner  Upp och ner  Jag, trött efter dubbel   I väntan på tåget  I väntan på tåget 


Tack för en underbar helg tjejer!


Tack för en underbar helg tjejer, det har varit riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela