Man brukar kalla det..

Publicerad 2008-10-16 22:00:16 i Allmänt,

Man brukar kalla det en dålig dag, jag har en hel dålig vecka. Allting går fel och dåligt, det är inte så kul. Jobbigt i skolan, ingenting funkar på träningarna och hemma är man helt lost.
Skulle behöva en vändning i mitt liv till det lite mer positiva, ganska snart innan jag går under på riktigt. Det vill jag inte!

Har bara två lektioner imorgon, sen ska jag hem till min söta gammelmormor Margit. Av henne blir man glad, för hon blir alltid så himla glad av att träffa mig. Sen när jag varit där ska jag träffa min underbaraste Nicole som jag inte träffat på evigheter. I miss her very much! Vi ska ut och äta, det kommer bli trevligt.

Snart hade jag tänkt att gå och däcka i sängen, läsa i boken jag fick låna av Ronja, "Sen tar vi Berlin".




Måste tillägga att jag tycker om att kunna prata om allt med en speciell person, hon är förstående, kunnig och varit med om det mesta här i livet. Hon betyder så otroligt mycket för mig. Jag tror du vet vem du är, du förtjänar något gott här i livet det vet jag. Tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela