Mätt som en plätt!

Publicerad 2008-10-31 22:53:03 i Allmänt,

Herregud, när man åker från mormor och morfar är man aldrig hungrig. Jag har ätit hur mycket som helst, mycket god mat.. Jag åt pasta med rostbiff och massa sallad och hembakt bröd. Sen blev det ost och kex min favorit. Brieost fanns självklart till hands, jag åt säkert en fjärdedel av det som fanns! Haha, i love it! Sedan blev det efterrätt någon god marängtårta ungefär med mormors hemmagjorda äppelmos och grädde i och lite hyvlad choklad på toppen, MUMS! Kakor och bullar fanns också..

Så nu har jag fått busat med min morbror Johan, han är bäst. Har dessutom myst med lillkusinen Martina och lekt kull med Andreas! Jag är verkligen barnvakten i släkten, har alltid velat ta hand om de små liven, nu börjar de dock bli stora. Martina fyller 7 i januari och Andreas blir 7 i juli. Herregud så tiden går fort, jag var bara 10 år när de små liven kom till jorden!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen min, ska tvätta bort allt smink först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela