Middagsdags ?

Publicerad 2008-10-11 17:22:41 i Allmänt,

Funderar på om det börjar bli dags att börja fixa middag eller dyl. nu... Det tar ju ett tag innan det blir klart och så, problemet är att jag inte vet vad jag ska äta. Och jag vill inte äta ensam men antar att jag kommer få göra de ändå, suck..
Känns så tråkigt att bara sitta och stirra rakt in i väggen eller se på tv när man äter. Man vill ha någon att prata med, typ snacka skit.. Dock verkar det inte vara någon som vill hitta på något med mig idag, så jag får vara för mig själv och plugga vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela