Motion och städ!

Publicerad 2008-10-27 15:09:43 i Allmänt,

Imorse ringde klockan halv nio och strax efter nio var jag och Malin ute på en power-walk. Det blev att gå en 5 km lång runda och det var riktigt skönt! Man var väldigt trött i benen när man kom hem sen.
Sen blev det en värstingfrukost hemma hos mig, det var gott.

Resten av dagen har jag mest städat, jag och lillasyster Mathilda har städat hela nerevåningen här hemma. Nu står vi och stryker eller turas om och stryker, dessutom har jag satt igång en tvättmaskin som är klar om 50 minuter. Då ska jag hänga upp den, ja alltså inte tvättmaskinen utan kläderna som ligger i den :)

Tror inte det blir någon tripp till Barkaby med Michelle idag, jag kanske kan följa med henne dit på onsdag eller torsdag istället. Jag ska plugga senare idag också. Har en hel det att göra faktiskt.

Nu ska jag fortsätta stryka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela