Nintendo!

Publicerad 2008-10-29 19:03:43 i Bilder,

Jag har aldrig haft något modernt tv-spel hemma som PS, PS2, Nintendo Wii etc.. Här hemma kör vi på Nintendo från 1985. Sjukt roligt och jag bara älskar att spela Super Mario 3!
Så här ser jag ut när jag är helt inne i spelet...

      Banan jag körde!



Så här ser spelet ut och kontrollerna har inte dessa mjuka former så det ska vara skönt att hålla, Här är det kantigt, men mycket skönt ändå! Dom är nya grejjerna kan man slopa, Nintendo från 1985 äger skiten ur allt annat! ;D

Kommentarer

Postat av: jess

Publicerad 2008-10-30 23:08:27

kom ihåg när vi spelade det förut...det är ju för kul!! länge sen nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela