Ollerup!

Publicerad 2008-10-15 21:46:51 i Film,

Hade skrivit värsta bra inlägget när internet hade lust att dö så det försvann.. Äsch då!
Dagen har varit lugn, sjukgymnastik, stan och besök hos Ronja!

Jag kanske ska till Ollerup, hoppas hoppas. Det är en gymnastikhögskola i Danmark. Ronja går där nu i 4 månader. Just nu är hon hemma på en veckas lov. Så jag ska dit på besökshelgen, eller på höstlovet. Blir troligtvis på besökshelgen. Hallarna där verkar vara helt underbara, tänk att vara i en hall där det finns 6 trampoliner, 4 gropar, air-track, tumbling och power-track (tror de sista hette så). Helt underbart och träna gymnastik där!

Kolla in länken, där ser man hallen och när dom kör. Önskar jag var så duktig som dom!

http://www.youtube.com/watch?v=1Z2JS8KMIdI

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela