Onsdag: Sjukgymnastik och shopping!

Publicerad 2008-10-23 12:30:53 i Bilder,

Först en ganska lugn dag i skolan, höll i uppvärmningen på idrotten min grupp fick endast G+ då idrottsläraren märkte att vi inte var samspelta och att jag gjort typ hela uppgiften.. Därför fick jag ett extra + i kanten!
Jag och Sandra gick förbi mig på väg ner till stationen, hämtade träningskläder. När vi väl kommit ner till station hittar inte jag mitt busskort, lånar Sandras för att komma innanför spärrarna men då kommer jag på.. Mitt busskort ligger ju i min jackficka i jackan hemma! Var tvungen att skynda mig hem, ner till stationen igen och sedan åka in till stan. Snacka om motion!

I staden gick jag till Gymshopen tror jag den heter och köpte ett par svart trikåer som jag ska ha på tävlingen på Söndag!

 

Hon som sålde dom till mig kände igen mig och jag kände ju såklart igen henne men sa inget förrän hon började fråga om det verkligen var jag.. Herregud så trevlig hon var, nu har jag ett mycket bättre intryck på henne än vad jag hade innan! Hur trevlig som helst!
Tänkte att jag kunde åka och köpa mitt knäskydd eftersom jag hade tid på mig, åkte till Östermalmstorg och så.. Men när jag kom dit hade dom såklart lunch-stängt!
Åkte till sjukgymnastiken och jag har mitt hopp-prov nästa vecka!

Tog mig till Östermalmstorg igen, mötte pappa provade ut knäskydd betalade sen åkte vi hem och jag somnade i bilen för jag var så otroligt trött!

 Så här ser skyddet ut!

  Och så här ser det ut från sidan!

Mycket skönare än vad jag trodde att det skulle vara, ska träna med det första gången idag så jag vänjer mig lite innan tävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela