Pluggeri pluggera!

Publicerad 2008-10-06 14:46:34 i Allmänt,

Jahapp, sitter och är inne på Babel Fish för att översätta mina franska texter till engelska (finns inte till svenska) eftersom jag inte förstår annars. Så duktig är jag! Haha helt värdelös. Har bara en ganska lång text kvar sen ska jag läsa igenom översättningarna, verb böjningar och nöta in glosor som är runt 70 stycken..

Det är så typiskt att man har huvudvärk också, då går det inte lika bra att plugga ju.., Ska nog ta mig en alvedon eller nåt!
Hoppas ni har en trevlig dag!

Min Franska bok. Bild tagen på tåget i fredags.

Franska bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela